
A német piacon 1987-ben 8999 DM áron lehetett beszerezni az első kék-fehér ; narancs-fehér változatokat.

1988 – Suzuki DR750 SR41 – J modell év:
1987-es prototípus megjelenése után beindult a sorozatgyártása 1988-ban a legnagyobb egyhengeres kalandmotornak. Aerodinamikai szempontokat vettek figyelembe, amikor a tervezők az első lámpa alatti idomot meghosszabbították, kialakították az azóta híressé vált “kacsacsőrt”.

1988 Sorozatgyártásba került DR 750 BIG alvázszámok:
- Suzuki DR 750S J SR41A Alvázszámtól: 100001-107724
- Suzuki DR 750S UJ SR41B Alvázszámtól: 100001-101750
Kétféle teljesítményű motorral szerelték a BIGeket, lehett kérni csökkentett teljesítményű 25KW/34 LE változatban, illetve a gyári 37KW/50 LE teljesítménnyel is. A két változat közötti különbséget fúvókák, tű, méretezésével érték el a karburátorban.


1988 DR BIG bemutatkozása a Dakaron

1988-ban tesztelték először a Párizs-Dakar Rallyn fehér színben, majd a nagy dohánygyártó szponzorálásában, Marlboro színekben indult a francia Suzuki csapat.


- A Marlboro csapat tagjai:
- Joineau testvérek és Michele Rinaldi,
- “kis belga” Gaston Rahier,
- Andre Boudou,
- és olasz Giampiero Fatemian

A Marlboro színeiben induló Gaston Rahiel 65 LE-s levegő/olaj hűtésű Suzuki DR-Z 820 -al megpróbál betörni a nagy versenysorozat élmezőnyébe, de “csak” a kilencedik helyen végzett.
