Elég megosztó az elektromos motor jelenség a hagyományos robbanómotoros gépek kedvelői/tulajdonosai körében.
Stark VARG kicsomagolása és beüzemelése videójával keltette fel az érdeklődésem a típussal kapcsolatban, felhasználási területe a benzines társaihoz képest szinte bárhol lehetséges…
Attila féle kicsomagolás, beüzemelés
Bevallom én is kicsit idegenkedve nézegetem ezeket a videós teszteket, de őszintén szólva Jeli Attila, igazán kedvet tud csinálni egy ilyen elektormos csodabogárhoz…
Stark VARG
- Teljesítmény 60 LE (80 LE opció + 820 € + ÁFA)
- Súly 110 kg
- Menetidő 6 óra (6 kWh)
- Töltési idő 1-2 óra
- Kayaba első és hátsó felfüggesztés
- A Stark VARG alkalmazással állítható teljesítménygörbe, motorfék, lendkerék és kipörgésgátló
- Stark Phone, teljesértékű mobiltelefon, ami a motor műszerfala is egyben!
Hivatalos forgalmazója: MX Guards, 2220 Vecsés, Fő út 46.
Stark Varg kiegészítők külön megvásárolhatók, rendelhetők a starkfuture honlapjáról, vagy a magyarországi importörtől.
Jeli Motors
Jeli Motors -nál ki tudod próbálni a Sur-Ron, Talaria elektomos gépeit igazi terepkörülmények között egy háromórás program keretén belül. Attila túravezetésével és oktatói tapasztalatával fűszerezve Piliscsév, Tokod környékén garnatált az élvezet.
Persze ahhoz, hogy „megtérjen” az ember szerintem kicsit még több fog kelleni. Én személy szerint még mindig szeretem az érzést, amikor olajat cserélek bármelyik motoromon. Érezni a benzin szagát/illatát, és nem utolsósorban hallani a morgós, duruzsolós hangjukat…legyen az 2 vagy 4 ütem. Az elektormos bringák árai egy messziről is jól látható összeg, második motornak kicsit húzósnak is mondható…
Stark Varg Alpha 80 teszt:
forrás: JeliMotors, Youtube, Starkfuture, MXGuards, Elektrobiker