Gyártási év: FJS 400 ABS (2009-2016) 4T LC EURO 3 (NF01E)

Stefano Bonacasa az SWCI klub tagja már régóta készít “How to …” videókat, segítve mindazoknak, akik jobban kedvelik az otthoni bütykölgetést a szakszervizekkel szemben. Sokat lehet tanulni ebből a youtube csatornából, pl. ha meg akarod érteni hogyan működik valami a motorodon, vagy hogyan kell szétszedni.

ALKATRÉSZ lista:
- OLAJ : MOTUL 7100 10W-30 4T ( 2,2 liter szerviz, teljes: 2,67 liter ) ; Silcolene
- OLAJSZŰRŐ:
- HifloFiltro HF951
- Honda 15410-MCJ-50
- Olajszűrő leszedő szerszám: Honda 07HAA-PJ70101
- LEVEGŐSZŰRŐ: HifloFiltro HFA1617
- AKKU:
- GYERTYA:
- NGK CR8EH-9
- NGK CR8EHIX-9 (iridium)
- Denso U24FER9 (hézag 0,9 mm)
- Denso IUH24 (iridium)
- Fagyálló: 2,2 liter a motorba és hűtőbe + 0,8 liter a kiegyenlítő tartályba
- VARIÁTOR GÖRGŐK:
- HONDA: 22123-MEF-D00 (24gr)
- dr Pulley
- Hajtásszíj:MITSUBOSHI 23100MEF003-MBLSC053 (28*1244) ;
- Dayco 8205K-DY kevlár Mérete: (27.2×1252)
- J.T. kevlár JTB1501KR (2006-2008 FJS 400 ; 2009-2014 FJS SW-T / ABS)
- Honda 23100-MEF-003
- FÉK:
- első fékbetét: EBC SFA388HH
- első fékbetét: Ferrodo FDB2196EF
- első tárcsa: EBC MD1172LS Ø=276mm
- hátsó fékbetét:SFA196HH
- hátsó tárcsa: EBC MD1149 Ø=240mm
- rögzítő fékbetét: EBC SFA257/2
- szerelőpaszta: EBC LUBE001
- Motrix Fékkar HONDA L1B-ML5 jobb
- Motrix Kuplungkar HONDA L1C-MCT bal
- GUMIK: (guminyomás elöl: 2.00 ; hátul: 2,25 – utassal: 2,5)
- nyári első: MICHELIN CITY GRIP 2 Front/Rear 120/80 – 14 58S TL
- gyárilag szerelt első: BRIDGESTONE HOOP B03 120/80-14M/C 58S
- nyári első:Mitas Touring Force-sc TL 58S 120/80-14
- téli első: HEIDENAU K66 SNOWTEX Front
- téli első: Anlas Sc-500 Winter Grip 2 (6149) 120/80-14 58S
- hátsó nyári: MICHELIN CITY GRIP 2 150/70-13 64S
- gyárilag szerelt hátsó: BRIDGESTONE HOOP B02 150/70-13 64S
- hátsó nyári:Mitas Touring Force-sc TL 64S 150/70-13
- téli hátsó: HEIDENAU K66 SNOWTEX Rear
- téli hátsó: Anlas Sc-500 Winter Grip 2 (6155) 150/70-13 64S
- CSAPÁGYAK:
- kúpgörgős kormánycsapágy: SSH911
- ÜLÉSTELESZKÓP:
- FORNAX kód – 06-1k1k-120-105-283
- Gázrugó adatok:
- Rúd átmérő: 6 mm
- Csatlakozók: furatos;
- lapvastagság: 8 mm;
- furat: 8 mm
- Kitolóerő: 120 N
- Löket: 105 mm
- Szerkezeti hossz: 283 mm
Hajtószíj csereperiódus nullázása (24e km):
- Gyújtás kikapcsolva
- A mode es a nullazo gomb bemyomni es nyomva tartani.
- Gyújtást ráadni.
- Ha elkezd villogni a V-belt lámpa, el lehet engedni a Mode, és nullázó gombokat. Ekkor a V-Belt lámpa kialszik.
- Kész, le lehet venni a gyújtást.
- tovább lehet haladni a következő 24 e. km.-t, kíméletes túratempóban közlekedve akár 30 e. is el lehet vele menni a csere előtt, viszont a városi használat jobban igénybe veszi a szíjat is érdemes ellenőrizni
Extrák:




- Zselés ülés, ülésfűtéssel
- GIVI Airflow AF318 túraplexi (SHOX)
- Oxford Heated Grips markolatfűtés prémium adventure OF690 (Kelo Motor)
- TUCANO URBANO TERMOSCUD R074 lábtakaró
- drPulley speciális görgők – drPulley csúszkák
- MALOSSI termékek (SW400-hoz)
- J.Costa variátor

Műszaki adatok:
HONDA SW-T 400 4T LC EURO 3 (NF01E) | |
Motortípus | Folyadékhűtéses, négyütemű, soros kettes |
Hengerűrtartalom (cm3) | 399 |
Furat x löket (mm) | 64 x 62 |
Sűrítési arány | 10,8 |
Keverékképzés | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
Teljesítmény (kW(LE)/min) | 28,7(39)8000 |
Forgatónyomaték (Nm/min) | 37,8/6500 |
Indítás | önindító |
Sebességváltó | fokozatmentes, ékszíjas |
Szekunder hajtás | szíj |
Első futómű | 41 mm teleszkóp villa, 120 mm rugóút |
Hátsó futómű | lengővilla, 2 rugóstag, 115 mm rugóút |
Első fék | 276 mm-es tárcsafék, háromdugattyús féknyereg, (opcionális C-ABS) |
Hátsó fék | 240 mm-es tárcsafék, kétdugattyús féknyereg, ( opcionális C-ABS) |
Első gumiabroncs | 120/80-14 (58S) |
Hátsó gumiabroncs | 150/70-13 (64S) |
Hosszúság/szélesség/magasság (mm) | 2275/770/1430 |
Tengelytáv (mm) | 1600 |
Ülésmagasság(mm) | 740 |
Üzemanyagtartály térfogata (l) | 16 |
Menetkész tömeg (kg) | 247 |

Linkek:




