web analytics
DRBIG ZalakarosDRBIG-Zalakaros

2019 OKTÓBER 18-20 15 ÉVES JUBILEUMI KLUB TALÁLKOZÓ !

DR BIG - Visegrád
ez a kép még Visegrádon készült

Nemrég a 3 Királyok enduros baráti találkozónak helyszine volt a siófoki Green Garden Hotel, most a DRBIG Klub tagjaival találkoztunk, ahol megünnepeltük a klub fennállásának 15. évfordulóját.

A kihirdetett program szerint pénteken érkezés, szállás elfoglalása és esti beszélgetés. Szombaton egy rövid gurulás, vacsora, esti előadás, majd megemlékezés, az eddigi klubélet felidézése, vasárnap “sátorbontás” és kiadós reggeli után hazaút.

Siófok Aranypartja szombat reggel az egyhengeresek mély hangjától kelt életre, végigdübörögtük a sétáló utcát és a partot egy közös fotó elkészítéséhez.

Siófok Aranypart

Érdekes módon nem találkoztunk haragos arcokkal, leginkább minket fotóztak a szemben lévő apartman erkélyeiről is, nagy feltűnést keltve a környéken. Meglátogattuk Balatonboglári FULL GAS motorkereskedést, csináltunk egy gyors videót ahogy elvonulunk előtte, majd irány az eredeti cél. Tökéletes 20-23 C fokos napsütéses időben indultunk neki Zalakarosnak, hogy találkozzunk újra Balázzsal, Edit nénivel (BigMAMA) és természetesen a családdal.

"BIG MAMA"
“BIG MAMA” – Edit néni

A Varga Apartmanház mindig is egyet jelentett a kedves fogadtatással, a finom süteményekkel, a jó társasággal és a “garázsbulikkal”. Tekintettel arra, hogy most a szállásunk Siófokon volt, és Balázsnak aznap még programja volt, a garázsbuli elmaradt. Edit néni a szokásos módon ismét kitett magáért, 4 db frissen sütött kuglóf várta a díszes társaságot. Rövid beszélgetés, evés-ivás után az udvaron készült fotókkal egy rögtönzött úton visszaindultunk szállásunk felé Balázs kíséretében.

Varga Apartmanház - Zalakaros
Varga Apartmanház – Zalakaros

A Green Garden Hotel udvara ismét megtelt motorokkal, előkerültek a poharak, a jó csapat, és titokban persze megkezdtük a szavazást a legszebb BIG-re. Volt választási lehetőség bőven szerencsére, elég sokan gyűltünk megint össze, szombaton a 27 motorból 22 BIG volt.

In Memorian

Este vacsora után Döme Robi köszöntötte a megjelent tagokat és megemlékezett azokról a barátainkról, akik már nem motorozhatnak velünk: Tóth Tamás, Tölli Károly, Berkeczy Péter, Bollók László.

In Memorian Tóth Tamás, Tölli Károly, Berkeczy Péter, Bollók László
Tóth Tamás, Tölli Károly, Berkeczy Péter, Bollók László

Végére hagytam az este legszebb BIGjét, gratulálok hozzá!

Köszönöm a szervezést, találkozunk nemsokára.