Technikai összehasonlítás DR750-800
Motor típusa: | DR 750 S | DR 800 S | DR 800 S |
A gyártás éve: | 88-89 | 90 | 91-99 |
Motor | SR41 (B) | SR42 (B) | SR43 (B) |
Blokk adatok : | |||
Henger űrtartalma / száma | 727/1 | 779/1 | 779/1 |
Motor vezérlés / szelepek száma | OHC / 4 | OHC / 4 | OHC / 4 |
Furat / löket (mm) | 105/84 | 105/90 | 105/90 |
Max. teljesítmény (kw/LE fordulat / perc) | 37/50 6800-on | 37/50 6600-on | 37/50 6600-on |
Max. nyomaték (Nm fordulat / perc) | 55 Nm 5600-on | 59 Nm 5400-on | 59 Nm 5400-on |
Sürítési arány | 9.5: 1 | 9.5: 1 | 9.5: 1 |
Henger kompresszió (kPa) | 1200-1600 | 1200-1600 | 1200-1600 |
min. határ (kPa) | 1000 | 1000 | 1000 |
Szelephézag – szívás (mm) | 0,05-0,10 | 0,05-0,10 | 0,08-0,13 |
Szelephézag – kipufogó (mm) | 0,05-0,10 | 0,05-0,10 | 0,15-0,20 |
Olajnyomás (kPa / ford / perc) | 200/3000 | 200/3000 | 200/3000 |
SAE motorolaj | 10W40 | 10W40 | 10W40 |
Motorolaj API | SF | SF | SF |
Motorolaj mennyiség (szűrővel l / km ) | 2,70 / 6000 | 2,70 / 6000 | 2,70 / 6000 |
Összes motorolaj (l) | 3,4 | 3,4 | 3,4 |
Hűtés | levegő / olaj | levegő / olaj | levegő / olaj |
Indítás | elektromos | elektromos | elektromos |
Sebesség fokozatok száma | 5 | 5 | 5 |
Méretek és súlyok : | |||
A kormányfej szöge | 61 ° 40 ‘ | 61 ° 40 ‘ | 61 ° |
Láb (mm) | 131 | 131 | 135 |
Tengelytáv (mm) | 1510 | 1510 | 1520 |
Ülésmagasság (mm) | 890 | 890 | 860 |
kormányrúd szélessége (mm) | 780 | 780 | 780 |
Hossz (mm) | 2290 | 2290 | 2320 |
Első / hátsó kerék rugóút (mm) | 240/220 | 240/220 | 240/220 |
Száraz tömeg (kg) | 179 ; 182 | 185 | 194 |
Saját tömeg (kg) | 210 ; 213 | 216 | 225 |
Teljes tömeg (kg) | 385 | 385 | 425 |
Üzemanyagtartály / tartalék | 29/7 | 29/7 | 24/5,5 |
Üzemanyag-fogyasztás 100 km / liter | 5-7 | 5-7 | 5-7 |
Max. sebesség (km / h) | 160 | 163 | 167 |
Gyorsulás 0-100 (s) között | 5,8 | 5,8 | 5,8 |
Oktánszám | 85-95 | 85-95 | 85-95 |
Lengéscsillapítók : | |||
Lengéscsillapító olaj SAE | 10W | 10W | 10W |
Lengéscsillapító olaj töltés (ccm) | 466/466 | 466/466 | 663/663 |
Rugóút elöl / hátul (mm) | 240/220 | 240/220 | 240/220 |
Villaszárak tömítés (mm) | 41-53-8/10.5 | 41-53-8/10.5 | 43-55-10,5 |
Kerekek és fékek : | |||
Első felni | 1,85 x 21 | 1,85 x 21 | 1,85 x 21 |
Hátsó felni | 2,50 x 17 | 2,50 x 17 | 2,50 x 17 |
Gumiabroncs elöl | 90/90-21 54S | 90/90-21 54S | 90/90-21 54S |
Gumiabroncs hátsó | 130/80-17 65S | 130/80-17 65S | 130/80-17 65S |
Abroncs nyomás minimális elöl / hátul | 1,75 / 2,0 | 1,75 / 2,0 | 1,75 / 2,0 |
Abroncs nyomás maximális elöl / hátul | 2 / 2,5 | 2 / 2,5 | 2 / 2,5 |
Első fék (mm) | 280 tárcsa | 280 tárcsa | 300 tárcsa (úszónyereg) |
Hátsó fék (átmérő mm-ben) | dob 160 / tárcsa 250 | 250 tárcsa | 250 tárcsa |
Fékbetétek : | |||
Első fékbetétek | FA 147 | FA 147 | FA 129 / FA 229, 91-95 / 96-99 |
Hátsó fékbetétek | S630 / FA157 | FA 157 | FA 165/2 |
Fékfolyadék | DOT 4 | DOT 4 | DOT 4 |
Karburátor : | |||
Két karburátoros | MIKUNI | MIKUNI | MIKUNI |
Karburátor típus | BST33SS | BST33SS | BST33SS |
Alapjárati fordulatszám (ford / perc) | 1200-1400 | 1200-1400 | 1200-1400 |
Főfúvóka mérete | 120 | 117,5 | 130 |
Tű holtjáték | 0-4 | 0-5 | 0-3 |
Alapjárati fúvóka | 17,5 | 40 | 45 |
Karburátor beállítás: | |||
Keverék csavar (fordulat) | 2,5 | 1,5 | 1,5 |
Úszó beállítás (mm) | 14,6 + -1 | 14,6 + -1 | 14,6 + -1 |
Lánc : | |||
Lánc típus | DID520VL 2 | DID520VL 2 | 520 (525)VL-2 |
Szemek száma | 116 | 116 | 116 |
Lánc holtjáték (mm) | 35-45 | 35-45 | 30-45 |
Max. lánchossz / láncok száma (mm / lánc) | 319,4 / 20 | 319,4 / 20 | 319,4 / 20 |
Fogaskerék első (fog) | 15 | 15 | 15 |
Fogaskerék hátsó (fogak) | 48 | 48 | 47 |
Elektromos részek: | |||
gyújtás | elektronikus | elektronikus | elektronikus |
Akkumulátor típusa | YB14L-B2 | YB14L-B2 | YTX14-BS |
gyertyák | NGK DPR9EA-9 | NGK DPR9EA-9 | NGK DPR9EA-9 |
Elektródarés (mm) | 0,8-0,9 | 0,8-0,9 | 0,8-0,9 |
Primer tekercselési ellenállás (Ohm) | 0-1 | 0-1 | 0-1 |
Tekercselési ellenállás (Ohm) | 10000-17000 | 10000-17000 | 10000-17000 |
Sebességmérő ellenállás (Ohm) | 175-265 | 175-265 | 165-276 |
Töltési értékek (A / ford / perc) | . | . | 16,6 / 5000 |
Töltési értékek (V / ford / perc) | 14-15,5 / 5000 | 14-15,5 / 5000 | 14-15,5 / 5000 |
1. (% ot) | 5/2100 | 5/2100 | 5/2200 |
2. (% ot) | 28/4400 | 28/4400 | 28/4300 |
Generátor-max. terhelés (W / ford / perc) | 200/5000 | 200/5000 | 200/5000 |
Izzók (W) | |||
– tompított / távolsági | 60/55 | 60/55 | 60/55 |
– parkoló | 4 | 4 | 4 |
– villogók 4x | 21 | 21 | 21 |
– féklámpa / helyzetjelző | 21/5 | 21/5 | 21/5 |
– rendszámtábla világítás | 5 | 5 | 5 |
– fordulat / perc | 3,4 | 3,4 | 3 |
– km / h | 3,4 | 3,4 | 3 |
– tompított | 1,7 | 1,7 | 2 |
– távolsági | 1,7 | 1,7 | 2 |
– egyéb jelzőfények | 1,7 | 1,7 | 2 |
Biztosítékok (A) | |||
– fő | 15 | 15 | 20 |
– dekompresszor | nincs | nincs | 20 |
– irányjelző | nincs | nincs | 10 |
– fő fény | ninics | ninics | 102 |